04 juli 2014

Here comes the summer

Ik weet inmiddels hoe het werkt. Het ene moment verschijnen er nog volop leuke platen en weten heel veel lezers mijn BLOG te vinden. Het volgende moment komt er niets fatsoenlijks meer uit en lijken ook de lezers van deze BLOG opeens in rook opgegaan. Kortom, de vakantietijd komt er weer aan. 

De komende twee weken verschijnen er nog platen die er toe doen, maar hierna begint de zomerslaap van de muziekindustrie. Na een paar jaar flink tegenstribbelen doe ik tegenwoordig gewoon mee. Natuurlijk heb ik nog wel wat platen liggen en natuurlijk zal ik mijn persoonlijke favorieten van 2014 tot dusver nog eens in de spotlights zetten, maar vanaf medio juli doet ook de krenten uit de pop tijdelijk een stapje terug. Eind augustus trekt alles weer aan en pik ik weer dagelijks de krenten uit de pop. Ik hoop dat ook de lezers dan weer een voor een terugkeren, want meer dan 1.000 bezoekers per dag doet nog steeds goed. Iedere dag weer. Bedankt. Erwin Zijleman